M. Montessori

Dirbame pagal įstaigos individualią ikimokyklinio ugdymo programą,  vadovaujamės M. Montessori pedagoginės sistemos principais, integruojame tarptautinės ugdymo metodikos „Gera pradžia“, visuminio kūrybinio metodo,  vertingiausius elementus ir STEAM idėjas. Didelį dėmesį skiriame vaiko sveikatingumo ugdymui. Kiekvienam vaikui suteikiame galimybę patirti mokymosi džiaugsmą, laisvai pasirinkti veiklą specialiai paruoštoje aplinkoje. Pastebėjome kaip keičiasi vaiko vidinis pasaulis, kuriame vis daugėja vietos pusiausvyrai, nusiraminimui, paslaugumui, draugiškumui, empatijai. Dirbdami įvairius kasdienius darbus ugdytiniai tampa savarankiškesni, ugdo vidinę drausmę. Visus M. Montessori atradimus patvirtina vaikai. Po metų, kitų o ypač paskutiniaisiais ugdymo metais  darželyje stebime ir neatpažįstame taip pasikeitusių vaikų. Jie dvasiškai nesuvaržyti, jų akys spindi, jie laisvi…
Išskirtiniai  grupės bruožai:
-mišraus amžiaus vaikai (globoja ir padeda mažesniems , lygiuojasi į vyresnius, geba užmegzti ryšį su įvairaus amžiaus vaikais).
-pagarba vaikui, jo savarankiškumui, pasirinkimo laisvei, bet laikantis taisyklių ir elgesio normų.
-kūrybiškumo išlaisvinimas pasitelkiant unikalias Montessori priemones ir tinkamai paruoštą aplinką, skatinančią patirtinį ugdymą bei galimybę vaikams kartoti, o tai daryti vaikams labai patinka ir naudinga.
-tai ugdymas, ruošiantis gyvenimui, o ne testų ir egzaminų išlaikymui.
-vienas svarbiausių dalykų, tai būdas matyti vaiką ir būti su juo.

Grupės darbo laikas:

6.30 – 18.30

„Montessori“ gr. mokytojos:

Simona Blažiūnaitė, mokytoja;
Lina Mackevičienė, mokytoja metodininkė

Ikimokyklinio ugdymo mokytojo padėjėja
Daiva Šatinskienė