Savivaldos institucijos

Lopšelio-darželio taryba – aukščiausioji įstaigos savivaldos institucija, atstovaujanti vaikams, pedagogams, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir vietos bendruomenei.

Struktūra, valdymas ir sudarymo principai

Lopšelio – darželio „Girinukas“ tarybą sudaro nelyginis asmenų skaičius lygiomis dalimis (ne mažiau nei po 3 atstovus) atstovaujami tėvai, pedagogai ir kiti įstaigos darbuotojai.

Tarybos pagrindinės funkcijos:

Nustato lopšelio – darželio veiklos perspektyvas, pagrindines veiklos kryptis, ugdymo organizavimo tvarką;
Pritaria lopšelio – darželio metinei veiklos programai, strateginiam planui, vidaus darbo tvarkos taisyklių tvirtinimui;
Inicijuoja lopšelio – darželio bendruomenės ir visuomenės bendradarbiavimą, telkia bendruomenę įstaigos uždavinių sprendimui, ugdo ir plėtoja organizacijos kultūrą;
Teikia siūlymus dėl įstaigos darbo tobulinimo, saugių darbo, vaikų ugdymo ir globos sąlygų sudarymo, talkina formuojant materialinius ir intelektualinius išteklius;
Vertina lopšelio – darželio vadovų veiklą, pareikšdami nuomonę jiems nusprendus atestuotis;
Analizuoja lopšelio – darželio ūkinę ir finansinę veiklą;
Svarsto nebiudžetinių lėšų kaupimo į lopšelio – darželio sąskaitą galimybes, planuoja jų skirstymą ir panaudojimą.

Įstaigos tarybos pirmininkė – Roma Radžiūnienė

Įstaigos tarybos sekretorė – Lina Mackevičienė
Nariai: Irena Varnienė, Edita Mažeikaitė, Ona Ūsienė, Aušra Palujanskienė, Živilė Žygienė.

Norėdami susisiekti su įstaigos tarybos nariais prašome kreiptis:

telefonais: (8 37) 312 899 arba (8 37) 312 936

el. p. girinukas@dokeda.lt

Mokytojų taryba – tai nuolat veikianti lopšelio-darželio „Girinukas” savivaldos institucija mokytojų profesiniams bei bendriesiems ugdymo klausimams spręsti.

Struktūra, valdymas ir sudarymo principai

Mokytojų tarybą sudaro lopšelio-darželio vadovai, visi mokytojai bei kiti specialistai tiesiogiai dalyvaujantys ugdymo procese.

Tarybos pagrindinės funkcijos:

  • Inicijuoja organizacijos kaitos procesus
  • Formuoja ir koreguoja strateginius ir metinius veiklos tikslus
  • Analizuoja ugdymo rezultatus
  • Svarsto ugdymo ir metinių veiklos programų įgyvendinimą
  • Analizuoja, kaip įstaiga vykdo veiklos ir ugdymo programas
  • Teikia siūlymus įstaigos administracijai, atestacijos komisijai dėl mokytojų kvalifikacijos tobulinimo

Metodinė Taryba – tai veikianti mokytojų grupė, organizuojanti ir koordinuojanti įstaigos metodinę veiklą. Tarybos tikslas – siekti nuolatinio mokytojų profesinės kompetencijos augimo ir aukštos ugdymo kokybės.

Struktūra, valdymas ir sudarymo principai

Metodinę tarybą sudaro visi ikimokyklinėje įstaigoje dirbantys mokytojai ir ugdymo specialistai.

Tarybos pagrindinės funkcijos:

  • Kartu su įstaigos vadovu ir jo pavaduotoju ugdymui nustato mokytojų metodinės veiklos prioritetus
  • Planuoja ir analizuoja ugdymo turinio įgyvendinimą, ugdymo kokybę ir ugdymo inovacijų diegimą
  • Nagrinėja mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustato jos prioritetus
  • Užtikrina metodinį ir dalykinį mokytojų bendradarbiavimą organizuojant ugdymo procesą ir jį įgyvendinant
  • Skleidžia pedagogines ir metodines naujoves, dalijasi gerąja pedagogine patirtimi, padeda mokytojams ruoštis atestacijai.